Veckan!

Sorry, vill verkligen inte ni ska tro att jag "skitit" i bloggen. Men söndags natt så fick jag höra nått hemskt, en vän som blev skjuten ti döds. Denna vän har jag känt sen flera år tebax, min son har lekt med han, vart hemma hos oss, träffat hela min familj. Såg han sist helgen innan han gick bort ute och snackade om back n the days och att de va dags o hitta på nått. Men en vacker dag kommer vi att återförenas. Vila i frid Adam!

Måndags så va jag hemma hela dan hos negin, vi köpte massa mums o negin lagade mat ti mig. Hennes bulgur o lax va så himla gott att jag va tvungen o ta rond 2!

Tisdag så var jag bara hemma o hade lite ärenden o göra. Senare mot eftermiddag så bjöd jag över Sofia Negin o killen över på tacos middag, MM MM MMM! Vi alla gamade ihjäl oss och hade matkomans mamma' till och med sötnosen hamnade i värsta matkoman :) Vi spendera hela kvällen hos mig o kollade på idol och åt blåbärspaj :)
 
 
Igår så åkte jag och Sofia till kista och lunchade med Imen, länge sen vi träffades så vi hade en hel del o catch up.
 
 
Vi hälsade på min brorsa oxå en stund innan de va dags för mig o Sofia o dra hem o hämta sötnosen min och hans kompis från förskolan hem till oss. Medans kidsen lekte så satt jag och soffi o kollade på serier :) Till middag så lagade jag pannkakor till oss, de går alltid hem när lionels kompisar är här o leker. Efter massa bus o lek så kom lionels kompis mamma vid halv åtta och då vare även oxå dags för sötnosen min o varva ner. Så in duschen borsta tänderna på med pyjamasen och 8 låg Lionel i sängen rådeckad. 
 
Senare mot kvällen så drog jag med hem till Sofia och efter en stund så kom nelly och min brorsa och haysem över, vi satte igång en skön film. Den va galen, minns inte va filmen hette men kommer o ta reda på det, den va verkligen tung!
 
Nu är jag hemma var o myser med min gullungen, skriver lite senare mer. Pöss pössss

Kommentera här: