The true mark of maturity is when somebody hurts you and you try to understand their situation instead of trying to hurt them back

Fyfaan va jag körde över mig själv igår på gymmet! Men känslan när man vaknar upp och har träningsvärk, de gillar jag! Idag vaknade jag och Lionel i tid thank god, de händer inte så ofta om jag ska va ärlig. Påväg idag till förskolan så frågade Lionel om jag mår bra? Och min reaktion va ju att jag små skrattade lite och log mot han och svarade - jaaa älskling jag mår bra. Då stannar han upp och kollar allvarligt på mig och säger -Njaa mamma du behöver inte ljuga för mig DU är ju min mamma och jag är den enda som kan se om du mår bra eller inte. Och de såå sant, Lionel är den enda som ser igenom min mask. Ville ba krama sönder honom och böla som ett litet barn i hans famn. Efter att jag lämmade han och va påväg till skolan så gick ju alla tankar i kors på varandra.... äsh vill nog inte riktigt gå in på det ännu men nångång mina läsare, nångång. Efter skolan var det bara och åka raka vägen till jobbet, jobbade till kl 5 och åkte snabbt hem för och hämta sötnosen. Vi har ätit middag och han kollar på sina serier och jag mina. Ska strax duscha han och sen blir det läggdags för han. Hoppas mamma inte kommer hem för sent bara, känner att jag vill gå till gymmet ikväll med!

Kommentera här: