Treat me good and i will treat you better

Halloj där! Hoppas ni har haft en underbar helg, de har jag haft! :)
I fredags precis efter jag gjorde min videoinlägg så åkte jag in till stan och mötte mami där. Hon hade precis slutat jobbet och ville då sätta sig nånstans och käka. Vi hamnade i nån italiensk restaurang som ligger framför wookhouse. Både jag och mami blev nöjda och mätta och belåtna :) Muums!
 
 
Killen och jag hade tänkt och gå på nattbio, men vi hittade ingen som vi va sugna på och se så vi bestämde oss för köpa in massa snacks o godis och kollade film hemma hos mig :) Slutade att killen somnade i min famn och jag va inne i filmen, blir så irriterad när han gör så jämt hahah. 
 
Dagen där på alltså i lördags så vaknade jag tio och åkte iväg med en kompis och tränade i sats. Och de va legday.
 
Vi körde ganska hårt och jag har en idag träningsvärk! 
Efter va det bara o stressa hem och hämta sötnosen min, han hade sovit över hos sin klasskompis. Hade saknat han massor, så hela lördagen va jag bara hemma med lionel och kollade på filmer o myste!
 
Min lilla älsklingsfis!! 
Väl när lionel somnade så gick jag över till min kompis och tog det lugnt, slutade med att vi gjorde oss lite smått ordning och åkte in till söder och tog några vinglas. Efter massa timmar med mycke snack o skratt så va det dags och dra hem. 
 
 
Igår så var jag bara hemma med sötnosen och passade på och tvätta och städa osv. Gick ut på promis enstund med Lionel efter middagen. Avslutade söndagen med serie-maraton. Och så va min helg dåååra! :)
 
Imorse så snoozade jag lite för länge så det blev stress med och lämna Lionel ti förskolan sen upp snabbt igen hoppa in i duschen på med kläderna sen springa ut för och inte missa tåget ti jobbet, hann knappt äta klart min frukost. Jobbar vanliga fall deltid men eftsom jag var hemma sjuk hela förra veckan så ville jag jobba in dem timmarna jag missade så va kvar till stängning idag för mami jobbade inte idag och kunde passa sötnosen.
 
 
Bjuder på en toiletselfie från jobbet idag :) 
Nu ska jag byta om och gå iväg och träna. Ska köra så hårt nu, gick aldrig igår ju.

Kommentera här: